Lavi

Lavi
@Lavi4
İstanbul 44
Bugün kalbimi eski bir plak gibi, Öyle çok tersine çevirdim ki..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Elbisem çok eski olsun....Fakat bahçemde en iyi güller yetişsin...
Nedir hayât uzayan ıztırâbdan başka.
Birlikte sahaflara gidip kitaplar alıyorlar, bitpazarına gidip eski plakları buluyorlar...
Eski insanlık birçok güzel şeye sahipmiş. Çok boş bir çağdayız.