Lavi

@Lavinyammmmnn·
·
sabitlendi
O kadar doğru ki en sevdiğim alintim
"Bana bak, Meryem." Meryem istemeyerek de olsa baktı. "Bunu öğren, kafana iyice sok, kızım," dedi Nana " Pusulanin hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir. Her zaman. Bunu hiç unutma, Meryem.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hiçbir şey bizim suçumuz değil
"Kendini savunmak için karlarına ne dediğini Biliyor musun? Bașına zorla musallat olduğumu. Herseyin benim suçum olduğunu. Didi? Anlyor musun Bu dünyada kadın olmak demek, iște bu demek."

Lavi

, bir kitabı okumaya başladı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 119,5bin okunma
Bence iki tarafta ilk olmak ister ilkler unutulmaz...
“Erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlar da erkeklerin son aşkı olmak ister.”
“Sadece büyük acılar çekenler mutluluğun anlamını bilirler…”