Ama ne de olsa , toprağın iki metre altıyla üstündeki durum hayli farklıydı.Aşağısı gerçekti:Kurtlar,böcekler ve bol bol et.Toprağın üstüyse hayal: Rahat uyu babacığım , nur içinde yat sevgilim ve bol bol dua…
Değil…değil..fakat şu muhakkak ki bugün olduğum gibi olmak da istemiyorum.Büsbütün başka bir hayat ,daha az gülünç ve daha manalı bir hayat istiyorum.Belki bunu arayıp bulmak da mümkün…Fakat içimde öyle bir şeytan var ki…