“Söyler misiniz, sözgelimi müzik dinlerken, sevdiğimiz insanlarla güzel bir akşam geçirirken, onlarla sohbet ederken duyduğumuz haz neden daha çok bir yerlerde var olan büyük bir mutluluğun yansımasıymış gibi gelir bize?”
"Sizi tanıyorum, ruhlarınızı okuyorum. Hepiniz çok şımartılmışsınız , şu güzel giysileriniz ve hünerleriniz yararsız ve tehlikeli. İnsanlar alçakgönüllü olmayı öğrenmek zorundadırlar. Daha yalın,
çok daha yalın olmalısınız. Ancak bundan sonra Tanrı size yaklaşır."
Ben, eden bulur karşılığı peşindeyim, bulamazsam kendimi yok etmem lazım. Hem bu karşılık ileride, sonsuzlukta değil, hemen burada, yeryüzünde olmalı; bunu gözlerimle görmeliyim.