Gerçekte hiç kafaya takmamak gibi bir şey yoktur. Bu imkansızdır. Hepimiz bir şeyleri kafamıza takarız. Hiçbir şeyi kafaya takmamak da bir şeyi kafaya takmaktır. Gerçek soru şudur: Neyi kafaya takmayı seçiyoruz? Eylemlerimizi hangi değerlere temellendiriyoruz? Hayatımızı ölçmek için hangi ölçütleri seçiyoruz? Bunlar iyi seçimler mi, iyi değerler mi, iyi ölçütler mi?