νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ

νﻨƈէօгყ Lօνεร թгεթձгձէiօռ
@LeoN_
Benim onu sevmemin nasıl bir mucize olduğunu bilmiyor. Belki de sıradan ve vasıfsız bir şey gibi görüyor bunu. O da haklı. Neredeyse tanıyan herkes sevmiş onu. Farklı boyutlarda elbet. Ama bir şekilde sevmiş. Zaten onu birazcık tanıyan birinin kayıtsız kalması, sıradan biri gibi davranması mümkün değil. Fakat ben ne yapabilirim? Anlatamıyorum. Anlatamamamın sıkıntısı içimdeki telaşı kat be kat artırıyor.. Seni en çok ben seviyorum desem, en başka ben seviyorum ve en başta, herkesten çok, en çok, en.. Ne en? İçimden geçenleri bilse koşup boynuma sarılır. Oysa sadece anlatabildiğim kadarını biliyor. Anlatabildiğim kadarını.. Anlatabildiğim kadarıyla ne yapılabilir? Birer çay içilebilir belki...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İnsanın çekileceği en güzel yer kendi içidir." diyor Marcus Aurelius ve ekliyor: "Her şeyi unutmuş olacağın günler kapıda, herşeyin seni unutacağı günler yakın. Bil ki çok geçmeden hiç kimse ve hiçbir yerde olacaksın."
Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?
"İkimizde susuyorduk, gizli bir anlaşma vardı sanki aramızda. Oysa sen tek bir harf fısıldasan, ben çığlık çığlığa ağlayacaktım…"
"İnsanlar birçok şeyin seksi olduğunu düşünür. Dans etmek, kaslar, sarı saçlar, Fransız aksanı. Bence ne seksi biliyor musun? Zeka." #La Casa de Papel