Lütfen hep yaptığınız gibi olayları gereğinden fazla ciddiye alıp kara kara düşünmeyin.Bizler,kusurlu bir dünyada yaşayan kusurlu kişileriz.Banka hesaplarının mekanik doğruluğu ile yaşamıyoruz ya da çizgilerimiz ve açılarımız iletki ve cetvelle ölçülür cinsten değil.
Ben emekçi sınıfına mensubum.Devrim olsun olmasın, aynı bok çukurunun içinde hayatını tırnaklarıyla kazıyarak kazanmaya devam edecek olanlardanım.Peki nedir devrim?Sadece belediye meclisindeki kişileri değiştirmek olmadığından bal gibi eminim.Ama bu oğlanlar,devrimden hiçbir şey anlamıyorlar, büyük laflar edip duranlar yani.