Eylül! Öyle bir ay ki, geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir; içine bir kaç günlük kıṣ hücumundan acı düṣtüğü için, o güzel havaların, sürekli yazın artık nasıl geçmiş, yalnızca bir mazi olmuṣ olduğunu hissettiren bir esef ve özlem ayı...