Leyla

@Lewla·
·
sabitlendi
Tek bir kelimeden binlerce anlam çıkardığım günler de oldu, yazılan uzun cümleleri görmezden geldiğim günlerde. İnsanlara inanmaya çalışmaktan yoruldum. Hayatıma giren her yeni insan, yeni bir yük benim için. İnsanların gündelik hırsları komik geliyor bana, hayatı ciddiye almıyorum. Yaşamlarına bir kez bile dışarıdan bakamamış insanların, gerçekten dürüst olabileceğine inanmıyorum. Böyle insanları sevmiyorum, onlar da beni. Her şey karşılıklı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Hepinize minnettarım ama kendi hayatımı yaşamam gerekiyor.”

Leyla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
581 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında…