"Yani, bütün bu tartıştıklarımız. Antlaşmalar, sınırlar, tazminler, işgaller... Oysa Tabiat Ana kendi bildiğini okuyor. Bunu düşününce gülünç geliyor, sence de öyle değil mi?"
Buna "sorun" demekle belki işi büyütüyorum aslında. Sonuçta birtakım ufak tefek hatalarımdan söz ediyorum, şu anda yapmaya çalıştığım da "sorunları", gerçekten sorun haline gelmeden önce davranıp ortaya koymak yalnızca.