Liliht

Liliht
@Liliht_
Per aspera ad astra
Yorgunum. Bir tek yorgunum, o kadar...
Reklam
Oysa ben gözlerinden varırdım yüreğine ..
At vuruldu içim paramparça Rüveyda..
Fakat benim de sevmeğe hakkım yok mu Albayım..