Ademoğlu kusurludur. Kimi vakit az çok ikiyüzlülük eder, bön kimseler de onun iyi ya da kötü ahlâklı olduğunu söyler. Halkı yükseltmek için zenginleri yeriyor değilim, insan yukarıda da aşağıda da ortada da birdir.
Başımıza bir felakete gelmeye görsün, en yakın dostumuz bunu bize haber vermeye, sapını hayran hayran seyrettireceği bir hançerle yüreğimizi deşmeye hazırdır.