Ahmed b. İbrâhîm b. el-Hakem der ki: Zünnûn'a nasıl olduğu sorulunca söyle dediğini işittim: "Çokça isyana rağmen Allah'ın bolca nimetleri içindeyim. Neye şükredeceğimizi de bilemiyoruz! Herkese gösterdiği güzel amellerimiz için mi? Gizli bıraktığı kötü işlerimiz için mi?"