Kesinlikle son zamanlarda okuduğum en iyi romanlardan. Tess Gerristem yine her zamanki gibi kendine has anlatımıyla sizi kitabın içine çekiyor. Konu olarak heycan verici eğer uzay ve bilimi seviyorsanız mutlaka okuyun derim.
Başından sonuna kadar ağır çekimde ilerleyen bir kitap. Yazar bir dialog sonrasında o kadar detay veriyorki artık yeter diyorsunuz. Son 100 sayfada sadece dialogları okuyarak geçirdim. Verdiği gereksiz detaylarla anılarla can sıkıyor hiç bir edebi yanı da yok.