Nur

Nur
@Lylpkgz
“Her şeyi, her şeyi, bilhassa ruhumu hiç bulunmayacak yerlere saklamalı...”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanız, anlıyor musun, insanız biz! Yaşamak için dünyaya geldiğimiz gelmiyor aklımıza. Korku, Öfke, Düşmanlık, Keder ve yorgunluk... İnsan, insanlık yorgun düşüyor bunlardan... İnsanlık yoruluyor...
Sayfa 70·Kitabı okudu
Titredim. Rahatlamayla, vicdan azabıyla, mutlulukla, üzüntüyle, Aynı anda bir sürü duyguyla. Gözlerim kapalı orada öylece durdum, yumruklarımı sıktım ve bu ana hazır olmadığım için sinir oldum. Titrememe hakim olamıyordum.
" Sen, gelecek güzel günlere olan inancımı tazeliyorsun. "