"Beth'im
Sabırla bekliyor gölgede
Kutsal ışığın gelişini,
Huzur dolu yüce varlığı
Kutsuyor kederli yuvamızı.
Halini kabullenerek ayak bastığı
Derin ve kederli nehrin kıyısında
Tüm fani hazlar, umutlar ve kederler
Kırılıyor dalga dalga.
Tüm kaygılardan ve ihtilaflardan azade,
Ellerimden uçup giden kardeşim,
Yaşamını güzelleştiren erdem
Giderken bana armağanın olsun.
Acıdan mürekkep hapishanende bile
Neşeli ve sakin ruhunu
Koruyup kollamaya gücü yeten
O muhteşem sabrın bana miras kalsın.
Gönüllü yürüdüğün görev uğrunda
Her adımınla yollarını yeşerten
O bilgelik dolu cesareti bana ver,
Bilsen ona ne kadar muhtacım.
İlahi merhamet gösterip
Sevgiyle bağışlamayı bilen
O özverili tabiatını ver bana ve
Uysal yüreğinle beni de bağışla!
İşte azalıyor günden güne