Başkalarından ayrılmış, bağımsız bir varlık mıydım ? Bilmiyorum. Fakat şimdi aynaya baktım, tanıdım kendimi. Hayır o eski "ben" ölmüştür, çürümüş dağılmıştır, ama işte aramızda hiçbir set, hiçbir engel yok...
O yok olunca ben de bir sürüden farksız insanlardan, ahmaklardan, mutlu kişilerden tamamen el etek çektim, unutmak için şaraba ve afyona verdim kendimi...