barış bıçakçı'nın dilini ve yazım tarzını normalde çok severim. 6 tane kitabını okudum ama bu kitabında ne yapmaya çalıştığını anlamadım. 30 sayfa kitaba girmeye çalıştım ama artık bırakıyorum. maalesef okuyamadım. hayatta yan yana gelip geçen hikayeleri okuyoruz aslında fikir çok güzel ama güzel aktaramamış bence başta odaklı okuyordum sonra baktım bu hikayeler bağlantılı değil akıp gidiyor rahat okumaya başladım ama yine de tekrarlar gereksiz ayrıntılar her şey beni sürekli kopardı odaklanamadım. harika bir fikir başarıyla aktarılamamış bana göre