Bugün özellikle de Atatürk dönemine sövgüler yağdırarak,Türkiye Cumhuriyetine soykırım, toplu katliam gibi iftiralarda bulunan devletlere;kendilerinin geçmişte Atatürk'e ve Türkiye Cumhuriyeti'ne övgüler yağdırıp Milletler Cemiyeti'ne alkışlarla "davet"etmiş olduklarını anımsatacak kimse yok mu devletimizde ?