📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kahkahakarın değdiği tüm yerlerimden acıyorum
Papatyaların göz kırptığı mevsimde
Çığlık çığlığa akıyor gözyaşları
Duyuyorum.
Bir gece vakti uykusunda
Hazırlanıyor vedalar.
Dans ediyorum bir gece vakti
Eteğimde gelincikler
Yanağımın çukurunda mor menekşekler
Gözlerim..
Sahi gözlerim intihar yeri.
Kucak dolusu uçurumlar savuruyor.
Ayaklarımla ezdiğim papatların kokusuyla yıkanıyorum.
İnceden inceden sarmış hastalık her yanımı
Azalmış, solmuşum
Bazı yerlerimden çatlamış
Kalan çiçeklerimden üşüyorum bir akşam vakti
Yapraklarımdan damlıyor karanlık
Yıllar, toprağımda gömülü
Gülümsüyor
Öyle uzaktan..
Nasıl da gözyaşlarıyla yıkanıyor insan
Hayret ediecek şey
Güneş doğuyor, batıyor..
Geceler gelip geçiyor
Bekliyorum
Rengine bile ellerin karar verdiği bir yerde.
Pencere kenarındayım zaman zaman
Işığı içiyorum..
Odanın köşesine atılıyorun kimi zaman
Bekliyorum..
Lütuflarını...
Veyahut yok oluş anımı..
Öyle bir veda yaraşır ki
Tüm boynu bükük kalan morlara dokunmalıyım.
Böylece on yıllık şiddetli sarsıntılar beni çökertti;artık sıklıkla zedelenen duyarlılığım bazen güçten düşüyor, hiçbir şey onu yeniden canlandıramıyor,kimi zaman fırtınalara katlanmamı sağlayan kararlılığım yetersiz kalıyor. Evet, bazen yeniliyorum.