Hasta olmak anormaldir. Hastalık durumu, sadece hayatın akışına karşı geldiğiniz ve olumsuz düşündüğünüz anlamına gelir. Hayatın yasası, büyüme yasasıdır; doğanın tamamı sessizce ve kendisini sürekli olarak büyüme şeklinde ifade ederek bu işlemi teyit eder. Büyüme ve ifade var olduğunda hayat olması, hayatın olduğu yerde de uyum olması gerekir ve uyumun olduğu yerde kusursuz sağlık bulunur