Mustafa Arıboğa

Mustafa Arıboğa
@Mariboga

Mustafa Arıboğa

, bir kitap okudu
7/10
·320 syf.·
2021 16. kitabı
Peyami Safa
8.3/10 · 10bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fuat Bey’in yüzünden yenilgi zamanlarının utanç gülümsemesi geçmiş, Kâmil Bey’e, “Güldüm bu gülüş benden eziyet gibi geçti" mısraını hatırlatmıştı
Daha dün Vişegrad’ın on beş kilometre ötesinde bulunan Türk sınırı bin kilometreden fazla gerilemiş, Edirne’nin ötesinde bir yere çekilmişti. Bu kadar kısa bir zamanda böylesine çok, böylesine büyük olayların geçmesi, kasabayı temellerinden sarsmıştı.
Dostu haksız yerde, birkaç kez arkalamazsak ayıplı oluruz