Bugün 1k'da bayram temizliği yapayım derken, 3 yıl önce paylaştığım bayram iletisini gördüm. Tam da 1k'da 6. yılıma girmeye hazırlanırken; onu da ekleyerek, yazmak istedim müsadenizle..
Herbirinize okuduğumuz kitapların sayfaları, satırları, kelimeleri adedince teşekkür ederim. Rengarenk fikirlerin, kalemlerin, duyguların, dostlukların buluştuğu çiçek bahçem, gökkuşağı misal...
Ne zaman canım sıkılsa kitaplarımla burada nefes aldım, ne zaman yorulsam, musmutlu olsam, ağlasam, gülsem...buradaydım ben. Güzel insanlar kaybolup gitmediler, burada güzelim okurlar.
Zaten hayat zor elbet, lütfen burası tertemiz kalsın, hesapsız, samimi, içten... Siyasi kelamlar, önyargılar kirletmesin. Benim 1k'm siyasi ya da ideolojik cephelerin, tarafların cenk ettiği savaş meydanı değil. Kitap dostlarımla buluşup hasbihal ettiğim, nefretin kirletmediği gönül sofram burası benim... Arzu eden, nezaketle hoşgelsin:)
Bayramın kutlu olsun 1k ( Ağustos 2017 paylaştığım ileti)
’'Kendini sev, sana iyilik edeni sev, iyiliği, güzelliği ve güzeli sev; kendine yakın bulduklarını, ruhunun uyuştuğu kimseleri sev…
Hepsinden öte sana bunları veren Allah’ı sev.’’
İmam-ı Gazali
Bugün oğlumla şükür günlüğümüze bu dizelerle beraber, kitaplarla nefes alıp mutlu olduğumuz dostlara vesile 1000kitap’ı da eklerken, ertelemeden yazasım geldi hissettiklerimi.
Güzel dostlar hayatın süsüdür diyor ya İbrahim Hakkı Hz.leri;
Hayatıma rengarenk süsler katan sevgili 1000 k ailesi:)
Hepinizin bayramını gönülden kutlarım.
Sağlık, afiyet, huzur, bereket, saygı, sevgi, adalet, merhamet, samimiyet, muhabbet, uhuvvet, hoşgörü, anlayış, şükredilesi güzellikler ve kocaman tebessümlerle dolu; dinin, siyasetin ve futbolun ayrıştırmadığı; birlik, beraberlik ve dayanışmanın hüküm sürdüğü, hakiki bayramlara vesile nice mutlu