Masal

Masal
@Masal25
Sonunda atandı
multidisipliner
Lisans - kamu yönetimi
Çanakkale-Erzurum
5 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Ne ektik, ne biçiyoruz? -Yeni Şafak
... Ve arayana da ne mutlu... Oruçta gönül sıhhatini, bereketini... Ramazan’da rahmeti, mağfireti... Sabırda kemali, şuur ve idraki... İftarlarda vuslatı, muhabbeti... Ramazan’ın her anında ama hususen son on günü ve gecesinde Leyle-i Kadr’in her şeye gücü yetenin, Kâdir olanın kadrini, fazlını, keremini, ihsanını... Yakalayabilene o bir yıkanıştır; dünyadan, geçmiş zamandan, tortulanmış hata ve günahlardan durulanıştır. Hayatın içinde yeni bir hayatın kapısıdır açıp girene, güzelleşmiş, hafifleşmiş, kanatlanmış olarak her şeye yeniden başlayıştır. ✒️Gökhan Özcan ✒️
Din
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Te o ka!
Tanrı beni bağışlasın, kullar da işime karışmasın!
Sayfa 358 - Can Yayınları, Çev. Nihal Yeğinobalı
“Dünyaları verseler iki gözünü vermezsin,    İki gözünü verene neden secde etmezsin? “       Necip Fazıl Kısakürek
Din
Çok mu şükür
Hak etmediğimiz bir lokma ekmek geçmedi boğazımızdan.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
1k'da 6. yılıma günler kala, hep beraber nice bayramlara...
Bugün 1k'da bayram temizliği yapayım derken, 3 yıl önce paylaştığım bayram iletisini gördüm. Tam da 1k'da 6. yılıma girmeye hazırlanırken; onu da ekleyerek, yazmak istedim müsadenizle.. Herbirinize okuduğumuz kitapların sayfaları, satırları, kelimeleri adedince teşekkür ederim. Rengarenk fikirlerin, kalemlerin, duyguların, dostlukların buluştuğu çiçek bahçem, gökkuşağı misal... Ne zaman canım sıkılsa kitaplarımla burada nefes aldım, ne zaman yorulsam, musmutlu olsam, ağlasam, gülsem...buradaydım ben. Güzel insanlar kaybolup gitmediler, burada güzelim okurlar. Zaten hayat zor elbet, lütfen burası tertemiz kalsın, hesapsız, samimi, içten... Siyasi kelamlar, önyargılar kirletmesin. Benim 1k'm siyasi ya da ideolojik cephelerin, tarafların cenk ettiği savaş meydanı değil. Kitap dostlarımla buluşup hasbihal ettiğim, nefretin kirletmediği gönül sofram burası benim... Arzu eden, nezaketle hoşgelsin:) Bayramın kutlu olsun 1k ( Ağustos 2017 paylaştığım ileti) ’'Kendini sev, sana iyilik edeni sev, iyiliği, güzelliği ve güzeli sev; kendine yakın bulduklarını, ruhunun uyuştuğu kimseleri sev… Hepsinden öte sana bunları veren Allah’ı sev.’’ İmam-ı Gazali Bugün oğlumla şükür günlüğümüze bu dizelerle beraber, kitaplarla nefes alıp mutlu olduğumuz dostlara vesile 1000kitap’ı da eklerken, ertelemeden yazasım geldi hissettiklerimi. Güzel dostlar hayatın süsüdür diyor ya İbrahim Hakkı Hz.leri; Hayatıma rengarenk süsler katan sevgili 1000 k ailesi:) Hepinizin bayramını gönülden kutlarım. Sağlık, afiyet, huzur, bereket, saygı, sevgi, adalet, merhamet, samimiyet, muhabbet, uhuvvet, hoşgörü, anlayış, şükredilesi güzellikler ve kocaman tebessümlerle dolu; dinin, siyasetin ve futbolun ayrıştırmadığı; birlik, beraberlik ve dayanışmanın hüküm sürdüğü, hakiki bayramlara vesile nice mutlu