Oğlum bize, kuşa, böceğe sürekli “Seni seviyorum” deyip duruyor, dün sordum: “Birini veya bir şeyi sevdiğini nasıl anlıyorsun?” Filtresiz cevap: “Ona bakınca gülmem geliyorsa seviyorum.” :)) Sizin ona bakınca gülmeniz geliyor mu? Bakın bu önemli, çok önemli.
{Bir dostumdan alıntı}
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Resulullah (s.a.v) şöyle buyurdu:
-Aziz ve Celil ALLAH, şöyle buyurdu:
"Beni andığı ve Benim ismimi telaffuz etmek için dudakları kıpırdadığı zaman Ben kulumun yanındayım."
Suheyb-i Rumî anlatıyor:
“ Hicret yolculuğu sırasında Resûlullah Efendimiz'le Kubâ Köyünde buluştuk. Ashâbı ile yemek yiyorlardı; önlerinde de ekmek ve hurma vardı. Bana da: 'Buyur, sen de ye!' buyurdular. O sırada ben, göz ağrısı çekiyordum. Hemen sofraya oturdum, hurmadan yemeğe başladım. Peygamber Efendimiz ise ikaz ederek:
- 'Hem gözün ağrıyor, hem de hurma yiyorsun!' deyince:
- 'Ağrımayan tarafımla çiğniyorum yâ Resûlallah!'dedim. Bu cevabım üzerine, dişleri gözükünceye kadar güldüler. "