Tanıdığım insanları düşünüyorum bir bir.
Tanımaktan mutlu olduklarım, kendimi tanıtmaktan dolayı mutsuz olduklarım ve bir liste daha yapıyorum. Kaba ve bencil olmaya çalışarak bir liste daha. Bencillik olmasın diye verdiğim tavizlerin faturası niyetine.
Hayatıma yapacağım en büyük iyilik bana ayıracak zamanı ve sabrı olmayanları elemek.
Hayatıma yapacağım en büyük iyilik denizin üstünde süzülürken huzurla, beni dibe çekenleri elemek.
Bencillik, sanıldığının aksine kötü ve eksik değildi her zaman. İyi yönetilen bencilliğin bir kalkan gibi kendin olmayı koruduğunu gözlemledim tanıdığım onca bencilde. Kıssadan hisse, çözüm, kalkanlarını ne zaman kaldıracağını bilmekte. Yolculuğa devam edileceklerle yeni hayallere ve yolculuğuna beni dahil edeceklere minnetle...