Tanıdığım insanları düşünüyorum bir bir.
Tanımaktan mutlu olduklarım, kendimi tanıtmaktan dolayı mutsuz olduklarım ve bir liste daha yapıyorum. Kaba ve bencil olmaya çalışarak bir liste daha. Bencillik olmasın diye verdiğim tavizlerin faturası niyetine.
Hayatıma yapacağım en büyük iyilik bana ayıracak zamanı ve sabrı olmayanları elemek.
Hayatıma yapacağım en büyük iyilik denizin üstünde süzülürken huzurla, beni dibe çekenleri elemek.
Bencillik, sanıldığının aksine kötü ve eksik değildi her zaman. İyi yönetilen bencilliğin bir kalkan gibi kendin olmayı koruduğunu gözlemledim tanıdığım onca bencilde. Kıssadan hisse, çözüm, kalkanlarını ne zaman kaldıracağını bilmekte. Yolculuğa devam edileceklerle yeni hayallere ve yolculuğuna beni dahil edeceklere minnetle...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Size bu sabahtan beri başıma gelenleri anlatacağım, dedi Alice oldukça çekingen bir sesle ;"dünü anlatmamın bir yararı olacağını sanmıyorum, çünkü dün başka biriydim."
"Lütfen bana hangi yolu izlemem gerektiğini söyler misiniz?
Bu nereye gitmek istediğine göre değişir, dedi Kedi.
Aslında nere gittiğim pek umurumda değil, dedi Alice.
O zaman hangi yolu izlersen izle, fark etmez, dedi Kedi."
"Beş dakika gecikince, 'Kusura bakma' dersin; birine kazara omuz geçirince dersin, üstüne yanlışlıkla çay dökünce dersin. Fakat insanın kalbini dağlayınca denir mi? Yine de kusura bakmadım."