Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekala, ikincisine ? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o ?... Atma be adaşım ,kaç tane kalbin var senin?... Hem biliyor musun, bu aptalca bir laftır: Kalbin olduğu yerde duruyor ve sen onu filana veya falana veriyorsun... Göğsünü yararak o eti oradan çıkarır ve sevgilinin önüne atarsan o zaman kalbini vermiş olursun....
"O kadar acı çeker ki insan, canlılar arasında bir tek o kahkahayı icat etmek zorunda kalmıştır" der Nietzsche; ya da ona benzer bir şey işte, sarhoşum, bu kadarını hatırlıyorum."