Mazlumun evinde kıyamet koparken, zalime yatağında rahatlık verme Allah'ım. Gazze için mescidi Aksa için dua edelim kardeşlerim çünkü zalim israil durmuyor, Allah'ın gazabı zalimlerin üzerlerine olsun. Kudüs özgür oluncaya denk susmamalıyız ve kıyamete kadar sahip çıkmak zorundayız! Haydi kıyama...
#AlAqsaUnderAttack
#GazaUnderAttack6
#mescidiaksayasahipcik #Mescidiaksadazuluemvar #MescidiAksadakatliamvar
Ne kadar acı bir şey bu değil mi? Asıl varlık gayemiz Allah'a kul olmak iken, biz Allah'a kul olmayı unutmuşuz. Allah demeyi unutmuşuz. Allah bize her gün 24 saat diye bir nimet veriyor. 24 saat 1440 dakikadır. Bir günümüzü bir kameraya alalım. Allah zaten her ânımızı kameraya alıyor ancak o kamera açılmadan biz kendimizi kameraya alalım. Ertesi gün oturup o bir günümüzü baştan aşağı izleyelim. 1440 dakika içerisinde kaç kez Allah demişiz; kaç kez para, pul, kadın, erkek, evlat, mal, servet, istikbal, diploma, şan, şöhret, makam, mülk demişiz? Eğer bir sahâbî gibi yüreğin en derinliklerinden Allah diyebilseydik hayatımızda nelerin değişeceğini görebilirdik. Bu bizim asli gündemimiz olmalı ve bu gündem hiçbir zaman hayatımızdan çıkmamalıdır.
İnsanoğlu değil midir bir fincan kahve için kırk yıl hatır saymaya yeltenen, fakat yerlerin göklerin dolusu nimetleri verenin yüce hatırını bir an olsun hatırına getirmeyen zal- imlerin zalimi ve nankörlerin nankörü?
Evet, insanoğlu değil midir birisinden gördüğü ufacık bir iyilik için teşekkür üstüne teşekkür yağdıran, onun karşılığını ödemek için çırpınıp duran, fakat kendisini bunca nimetinin içerisinde yüzdürdüğü Allah Azimüşşan'ı aklının ucundan bile geçirmeyen nimet azgını?