"Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir,
Olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir."
Gülerek kendinizi geçmeyi öğrenin!
İyi dans edenler, kalbinizi yükseltin,
Yükseğe!
Daha yükseğe!
Güzel gülmeyi unutmayın!
Gülmeyi kutsuyorum.
İşte siz üstinsanlar
Gülmeyi öğrenin!