Bizim şehirde bir Engelliler Evi vardı. Elsiz ayaksız gençler. Hepsi de madalyalı. Onları evlere dağıtmaya karar verdiler...Resmi karar alındı...Kadınlar erkek özlemi içindeydi ve hemen aldılar onları: Kimi el arabasıyla taşındı, kimisi çocuk arabası. Evde bir erkek kokusu olsun, evin kapısında bir erkek gömleği asılsın istiyorlar. Bir süre sonra onlarıgeri getirdiler...Bu iş oyun değil...Film de değil. Kolaysa sev o insan parçasını. Kötüdür, gücenmiştir, ona ihanet ettiklerini bilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖