cestlavie

"Ve sen geçersin içimden.. bitmek bilmezsin..'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Biz kırıldık, daha da kırılırız. Ama katilde bilmiyor öldürdüğünü.."
Sana gitme demeyeceğim.. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar.. Yanımda kal.
"Aklımdan çıkmıyorsun" dedim, başka türlüsünü yorgunum anlatmaya..
"Çocuk olsam yeniden.. bir tek düştüğüm için acısa içim ve kalbim, çok koştuğum için çarpsa sadece.."