OkurZarif1

OkurZarif1
@MehFa3007
Söyle, yüreğinde saklama. Tedavi olmak istiyorsan, yaranı açmalısın.
Sayfa 61 - Alfa·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yazar mıydım hiç içimden geleni, giden olmasaydı?”
İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişime içerliyordum.
"Anlatması zor. Birini çok sevmişsem, adını asla başkalarına söylemem. Onlara ait bir parçayı başkalarına teslim ediyormuşum gibi gelir bana."
Edebiyat