Mehtap B.

Babam, İstanbul'un ilk karını gelgeç sevdalara benzetirdi, ne gönülde, ne yürekte iz bırakmadan çabucak geçer derdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pencereye bakıyorum, karanlıkta uçuşan beyaz zerrecikler görüyorum. Kar yağıyor. Eskiden olsa severdim karı. Annem, "kar yağması uğurdur" derdi. Elindeki gazetenin bulmacasını çözen babam gözlüklerinin üzerinden bakar, "onu yakacak odunu, kömürü olmayana sor" diye yanıtlardı annemi.
"Kimse kimseyi tanıyamaz. Tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz."

Mehtap B.

, bir kitap okudu
10/10
·400 syf.·
2024 1. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 20,7bin okunma

Mehtap B.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
2023 3. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 827 okunma