"Yolumuzun sonu ölümdür, yazgımızın vazgeçilmez amacıdır bu; eğer ölüm bizi korkutursa ileriye telaşsız bir adım atmamız nasıl mümkün olur? Basit insanların ilacı ölümü düşünmemektir. Ama hangi bayağılık bu ahmakça körlüğü doğurabilir? Buna düpedüz eşeğe ters binmek denir."