Melek

Melek
@MelekYigit1
@MelekYigit1·
·
sabitlendi
Doğruluk
Yaşadıkça, sesim de çıktıkça, doğruluk kötülenirken önümde, ondan yana çıkmazsam günaha girmiş olurum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aslında insanın canını en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır. Fyodor Dostoyevski
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıdan değil, içindedir. Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur.
Edebiyat
Değerli insan kendine yeter, tek başına yaşamanın tadına varabilir. Herkesten daha az arar başkalarını.
Edebiyat
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.
Edebiyat