Bu yalnızlıkta,bu pislikte,bu yozlukta,
Bir çakıp bir sönen,sis düdükleri gibi
Kesilmeyen,uzak yakamozu gecenin,
Sen gel uzan yanıma,kokunu kokuma
Karıştır, ellerini ellerime bırak;
Yatağıma gir,benimle uyu,benimle
Uyan,teklikte ve çok kalabalıkta;
Dayanma gücüm,koyu sessizlik ağacım!
Üveyiklerimi,sığırcıklarımı aç,
Serçelerimi tüm ağustoslardan sıcak,
Cıvıl cıvıl öten milyonla tomurcukta.
Biri var ki durmadan beni arar
Biri var ki mevsimlerdir beklerim
Biri var ki açmamış bir bahar
Göklerimde yıldız içimde sır
Biri var ki bahtı bende yaşar
Benim çiçeklerim açar onda
Bende musiki bende dünyalar
Biri uzakların uzağında
Biri var ki içimde sayıklar
Denizlerde kayıp ülkeleri
Çocukların uçurtmalarına benziyorsun
Biliyor musun...
Rüzgârı hiç dinmeyen bir mavilikte
Güneşli sular gibi gülümsüyor yüzün.
Ve ben çok aşağılarda
Katı ülkesinde toprağın
Tutulmuş heyecanına
Titreyerek izliyorum süzülüşünü...
Bir hazin hızla uzaklaşıyor her şey.