Melisa

Melisa
@Melisaa04
" Bir insan için en güzel vitamin kitaplardır.
Haritasız ve düzensiz kalmış gideceği limanı olmayan bir gemiydi. İçini acıtan şey zaten buydu, yaşamak
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gönül yorgunu “ diye bir deyiş vardır.
Sayfa 153·Kitabı okudu
1000k
Kimsenin hayalindeki insan olmak zorunda değilsiniz
Sayfa 148·Kitabı okudu
“Şahsen ben insanları yargılamak yerine, onları anlamaya çalışmaktan zevk alıyorum."
Şüphesiz ki insan zalim ve cahildir
Sayfa 68·Kitabı okudu