Ningal

Ningal
@Meloteyyy
“Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma. Seversen hep kalbinde, nefret edersen hep aklında olurum.” Lois Aragon
Sayfa 125·Kitabı okuyacak
Reklam
Hiçbir sonuç yaratmayacak olduğunda bile insan kalmanın kıymetini hissedebiliyorsan, onları yenmişsin demektir.”
İş Bankası·Kitabı okudu
“Belki de gitmelisin” dedi Kya başını eğerek. “Belki de sen daha iyi olana kadar kalmalıyım”
Edebiyat
“Kafka’nın Dava’sını okudunuz mu?” diye sordu. “İşte öyle sebepsiz bir kâbus, anlamsız bir dava. Bir sabah uyandık, suçluyduk; neden, nasıl, bilmeden.”
Sayfa 158 - Can·Kitabı okudu
Hastalığını pratiğe döken bir bağımlı, yanında kendini iyileştirecek birini değil, güvende hissederek hastalığını sürdürebileceği birini tercih eder.