Kanji -Madem her yerdesin, ne diye tapınaklar dikiyorlar?
Tanrı -Kendi evim var benim. Dört duvar içinde yaşamak istemiyorum.
Kanji - Niye böyle dinler yarattın o zaman?
Tanrı - Ben sadece insanları yarattım. Dini, kastı (Hint toplumunu oluşturan dört sınıfın her biri) insanlar başlattı. Yıllardır devam ediyor çünkü onsuz yapamıyorsunuz.
Kanji - Ama bu dinleri çöpe atmak lazım.
Tanrı - İnsanların dinlerini ellerinden asla alma. Alırsan dinleri sen olursun.
Oh My God