Kendimden hiç nefret etmedim; ama bir türlü beğenemedim de kendimi. Çok acı çektim, ama başkalarına da çok acı çektirdim.— bu da insanın gururlanabileceği bir şey değil pek… Kendimi haklı görüyor değilim — hele yargılamayı hiç beceremiyorum, kendimi de dünyayı da…
— Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum —uyuşamadık. Hepsi bu.