Ölümün gölgesinden bir an önce uzaklaşmalı.
Mümkün mü bu ?
Evet, mümkün !...
Nasıl?
Unutarak !
Unutarak mı ?
Elbette !.. Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında
Ya hatırlamak !..
Evet o da var. Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutarak kâh hatırlayarak.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asrın hastalığı dedikleri bu ruh buhranı, bu şüphe ve tereddüt, bu yer değiştirme ve kaçma ihtiyacı artık sonuna geliyor. Vakıâ insan ruhunun azabı ebedidir; fakat bu azap mahiyetini değiştirmek üzeredir.