Mertmp

Mertmp
@Mertmanap
O halde elime geçen her iyi kitabı okumalı mıyım?
“O halde elime geçen her iyi kitabı okumalı mıyım?” “Evet ve hayır” diye yanıtladı.” Sana asla olabildiğince kitap okumanı önermiyorum. Ancak hatırlamalısın ki bazı kitaplar tadına bakmak,bazıları önce ağzında iyice çiğnemek ve bazıları da bütün halde yurmak içindir.
Sayfa 144 - Pegasus·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Vakit kaybı olarak hissettim
1/10
·172 syf.··
Beğendi
·
2024 1. kitabı
·
1407 günde okudu
·
Okunma: 30 Eylül 2024 03:36
Otomatik Portakal kitap tam bir hayal kırıklığı oldu benim için tamamen argo anlamsız bir sohbet dönüyor o kadar zorladım ki bitirebilmek için hiç kimseye tavsiye etmiyorum boşuna vakit kaybetmeyin
Duygu ve Düşünce
Otomatik PortakalAnthony Burgess · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2009113,2bin okunma
Çinliler görüntüyü şu terimlerle ifade ederler
Kişinin yansıması üç türlü aynada oluşur; bunlardan ilki senin kendini nasıl gördüğünü,ikincisi başkalarının seni nasıl gördüğünü ve üçüncü aynaysa gerçekleri yansıtır…
Sayfa 111 - Pegasus·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Günaydın
Bugün eylülün son günü bir yandan yazın gitmesinin burukluğu diğer yandan yavaşça dökülen yapraklar ile soğuk bir mevsime geçiş hissiyatı. Yağmur eşliğinde Kahve & kitap ikilisinin habercisi…
Eylül! öyle bir ay ki ,geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir ; içine bir kaç kış hücumundan acı düştüğü için, o güzel havaların, sürekli yazın artık nasıl geçmiş, yalnızca bir mazi olmuş olduğunu hissettiren bir esef ve özlem ayıdır.
Duygu ve Düşünce
Reklam