“O halde elime geçen her iyi kitabı okumalı mıyım?”
“Evet ve hayır” diye yanıtladı.” Sana asla olabildiğince kitap okumanı önermiyorum. Ancak hatırlamalısın ki bazı kitaplar tadına bakmak,bazıları önce ağzında iyice çiğnemek ve bazıları da bütün halde yurmak içindir.
Otomatik Portakal kitap tam bir hayal kırıklığı oldu benim için tamamen argo anlamsız bir sohbet dönüyor o kadar zorladım ki bitirebilmek için hiç kimseye
tavsiye etmiyorum boşuna vakit kaybetmeyin
Kişinin yansıması üç türlü aynada oluşur; bunlardan ilki senin kendini nasıl gördüğünü,ikincisi başkalarının seni nasıl gördüğünü ve üçüncü aynaysa gerçekleri yansıtır…
Bugün eylülün son günü bir yandan yazın gitmesinin burukluğu diğer yandan yavaşça dökülen yapraklar ile soğuk bir mevsime geçiş hissiyatı. Yağmur eşliğinde Kahve & kitap ikilisinin habercisi…
Eylül! öyle bir ay ki ,geçen her güzel günü için ona minnettar olmak gerekir ; içine bir kaç kış hücumundan acı düştüğü için, o güzel havaların, sürekli yazın artık nasıl geçmiş, yalnızca bir mazi olmuş olduğunu hissettiren bir esef ve özlem ayıdır.