İskender'le aynı düşünceyi paylaşırım: yemek eylemi
Öteki birkaç eylem gibi, bizlere
İki kat çok duyuruyorsa ölümlü oluşumuzu,
Birkaç mezeyle pekiştirilmiş bir balık, bir çorba,
Bir rosto ya da bir yahni
Bize acı ya da zevk verebiliyorsa,
Kim kendini bir şey sanabilir ki, kullanımı bile
Mide salgılarına bağlı olan zekâsıyla?