---
Her günün batımında , yıldızlar doğarken
Geceyle sırdaş olurum , ayın sesiz şahitliğinde
O huzurlu şahitliğin altında yürüyorum.
Adımlarım olukça yavaş . düşüncelerim derin
Ve seni düşünüyorum ,adını bile koyamadığım karmakarışık duygularla ...
Belki biraz özlem , biraz hayal , birazda kocaman bir hiç...
Yüreğim senden bir işaret bekler hevesle
Düşlerde sarılırım sana her defasında
Zaman donar anlar kaybolur sanki nazarımda
Saatler geçer ,mesefaler büyür...
Güven yok olur ve sadakat aranır hale gelir
Seni beklemek belkide apatllık olur
Ama sevmek, beklemenin de ötesinde bir yolculuk değilmidir?
Nazım Hikmetin de dediği gibi ;
Yaşamak ,ciddi bir iştir sevgilim
Yaşamak, seni sevmek gibi ciddi bir iştir.
Ve bilir misin sevgilim?
Hayalin gözlerime değdiğinde, gözyaşlarım umut olup düşer toprağa.
O toprağa düşen her damla, sessiz bir dua gibi filiz verir.
Ve o filizlerden doğan her çiçek senin adını taşır.
Senin adınla yeşerir bu dünya,
Senin adınla güzelleşir zaman…
Her şey sende başlar, sende tamamlanır.
Ve bilmez misin ki sevgilim ?
Sana olan sevgim zamana meydan okur ,