Merviş

Merviş
@Mervedemirbas
Ben atlara ve uzaklara hayrandım..
Yaşamla ve ölümle hesaplaşmak için yazıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama kanımca yazı yazmak coşku, hafif melankoli, taşkınlık gibi psikolojik bir semptomdur.
Şimdiki zamanı kafes, geleceği kefen gibi görmek yaşamak mıdır ?
Gençken yaşlıydım. Kalbimde kırışıklıklar vardı.