Merviş

Merviş
@Mervedemirbas
Ben atlara ve uzaklara hayrandım..
Puan vermedi·221 syf.·
2019 4. kitabı
Kesinlikle herkes okumalı! Yakın-değil çok yakın-geçmişimizde yaşanan kan dondurucu olayların işlendiği bir kitap.Aselsan intiharları olarak medyaya yansıyan bu ölümlerin iç yüzü büyük bir ustalıkla anlatılmış. Gazeteci yazar Melik Duvaklı büyük bir titizlikle konuyu araştırmış ve akıcı bir dille gerçekleri aktarmıştır. Aselsan CİNAYETLERİ! Yitip giden geç ve üretken gençler! Süper beyinler! Bilim insanları! Düşünüyorum da bu ülke için üreten,vatanı için çalışan insanların sonu hep böyle mi bitecek ? Batı en ufak buluş ve icatları altın harflerle tarihine yazarken,bizim mucitlerimiz,kaşiflerimiz öldürülmeyi ve unutulmayı mı hak ediyorlar yani? Bu olayları zamanında medyadan takip etmiştim.Tabi o zamanlar çocuk sayılacak yaştaydım ama bilim insanlarına özel ilgi duyuyordum.İlerde ben de ülkesi için çalışan bir bilim insanı olabilirdim. Bu haberler beni derindn etkilemişti. Olay büyüdükçe beni daha da ilgilendirmeye ve derinden etkilemeye başladı. Asla unutmadım ve asla unutmayacağım.
Aselsan CinayetleriMelik Duvaklı · Profil Yayıncılık · 2013177 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nicola Tesla - Annesine son mektup
“O kadar kayıtsızım ki kendimi bile tanımıyorum. Sadece birisinin zaten her şeyi kontrol altında tuttuğunu ve “benim” keşfimin insanlık için çok erken olduğunu düşünüyorum. Ve aslında, hiç de “benim” keşfim değil. Her şeyi kontrol eden ve bir planı olan biri olduğunu biliyorum.” 
Ah Maria,niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında,sesizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz? Niçin yanımda değilsin?
Yaşamak öldürür !
Puan vermedi·336 syf.·
2019 3. kitabı
Muhteşemdi! Uzun zamandır hiç bu kadar beni korkutan bir kitap okumamıştım. Sonuna kadar bir sonraki sayfada ne olacağını merak ederek ilerledim. Korku,öfke,çaresizlik,direniş,hayata ne pahasına olursa olsun tutunuş... Merak ediyorum,insanoğlu böyle bir KAFESTE ne kadar süre yaşayabilirdi ? Medeniyetini kafese mi inşa ederdi bu defa da ? Josh Malerman'ın bu baştan sona sürükleyici eserini okumanızı tavsiye ediyorum. Hem biraz ürperecek, hem de yepyeni bir dünyaya -ya da "Bir KAFES" mi demeliyim- yolculuk edeceksiniz. Onların ne olduğunu bilmiyorum ama belki de Gary haklıydı. Belki de korktukları şey insanın ta kendisiydi. İnsan gördüğü ben karşısında çılgına dönüyor olamaz mı? Keyifli okumalar...
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma