Çok güzel kısa ve üstü kapalı da anlatılan hikayelerin ve sözlerin bulunduğu bir günde okunacak kitaplar arasında şüphesiz. Halil Cibranla yeni tanıştım ve kitaplarını oldukça sevdim diyebilirim.
Ne kadar kolaydı, diye hissettim, başkalarına mutluluk vermek ve bu mutlulukla mutlu olmak. Tek yapılması gereken kendini açmaktı, hemen ardından bir insandan diğerine canlı bir ırmak akıyor, yükseklerden aşağılara dökülüyor,derinlerden köpürerek yeniden sonsuzluğa yükseliyordu.
"Yoldaşlarım ve en sevdiklerim,silik değil cesur olun; bağnaz değil açık görüşlü olun..."
" Her şeyden en önemlisi,sizin diğer bütün insanların amacına ortak olmanızı isterim,zira sadece bu şekilde kendinize en uygun amacı bulmayı umut edebilirsiniz."