İsimlerdeki d yerine t yazmak manayı değiştirir. Medine'de doktor arkadaşımızdan birini tanıştırdım; ismini sordu, Hayrettin deyince "İncirin hayırlısı ne manasız isim, hiç böylesini de duymadım" demişti.
Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca
Alt katında uyumayı bir ranzanın
Üst katında çocukluğum...
Kağıttan gemiler yaptım kalbimden
Ki hiçbiri karşıya ulaşmazdı.
Aşk diyorsunuz,
limanı olanın aşkı olmaz ki bayım!