9, 10 yaşlarında okulda bulup okuduğum, ilk uzun soluklu kitaptı.Karakteri çok beğenmiş ve etkilenmiştim.Tek başına olması beni üzse de maceraları, arkadaşlığı hoşuma gitmişti.Uzun bir süredir bu kitabı arıyordum, buldum.Şimdi kızım okuyacak inşallah. Bu arada tekrar okuyorum .Yaşıma rağmen yine aynı tadı veriyor
Kutlu Nebi 'Sonradan pişman olup özür dileyeceğin sözü baştan söyleme.' buyururdu.Özur dilemek bir erdemdir,illa özür dileyecek sözü sarf etmemek daha büyük bir erdemdir.