Kafam kargaşa içinde, bütün duygularım ayağa kalkmış ama içimdeki bu savaş öyle koyu bir karanlık, öyle kör bir bilgisizlik içinde geçiyordu ki!.. Çünkü içimden hiç durmaksızın yükselen o soruya, " neden acı çekiyorum?" sorusuna, hiç ama hiçbir karşılık bulamıyordum.
Aslında bu kitapla beraber epik fantastikten pek de zevk almadığımı öğrenmiş oldum ama gelecekte bir daha şans verebilirim diye düşünüyorum. Ayrıca yazarın ilk kitabıymış o yüzden de beni biraz sıkmış olabilir bunun dışında yazım dili güzel ama pek benlik değil çünkü altını çizecek cümle bulamadım ve eh tabi fantastik kitapta altını çizecek cümle aramak benim hatam kdşslsşa
Onun dışında kitapta smut yok (bence sıkılmak için gayet geçerli bir sebep).
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,974 okunma
"Bir kere sevdaya tutulmaya gör;
Ateşlerde yandığının resmidir.
Aşık dediğin, Mecnun misali kör;
Ne bilsin alemde ne mevsimidir.
Dünya bir yana, o hayal bir yana;
Bir meşaledir pervaneyim ona.
Altında bir ömür döne dolana
Ağladığım yer penceresi midir?"